vineri, 12 februarie 2010

Despre acest blog

Bine aţi venit!
Sau mai bine spus, bine aţi revenit, pentru cei ce m-au mai vizitat în trecut. Iniţial, am vrut sa scriu acest blog în două limbi, dar m-am gândit mai bine; dacă vrea cineva sa înveţe în engleză, poate găsi suficiente materiale pe internet.
Ducem lipsă însă de materiale în româneşte, pentru că nimeni nu se oboseşte să facă aşa ceva. Până şi lucrările ştiinţifice făcute în ţară se scriu majoritatea în engleză. Sunt punctate mai bine.

Aşadar, mi-am propus să vin eu în ajutorul celor doritori să înveţe un program de proiectare asistată, mai concret SolidEdge de la SiemensPLM.
Tutorialele video vor fi pentru începători, iar pe parcurs, sper eu, să fac şi câteva pentru un nivel intermediar.

Modulele în care vom lucra sunt:
  • Solid Part (Modelare solide şi pe suprafeţe)
  • Sheet Metal Part (Modelare piese din tablă)
  • Assembly and Weldment (asamblări demontabile şi sudate)
  • Drafting (Desene de execuţie)
Bine-nţeles, aştept comentarii şi eventuale propuneri.
Pana atunci însă, va doresc o învăţare uşoară.

    0 comentarii: